Ce trebuie sa aveti in vedere cand alegeti o casa de marcat

Ce trebuie sa aveti in vedere cand alegeti o casa de marcat

Pentru a alege casa de marcat potrivita trebuie sa tineti cont de tipul afacerii pe care o aveti si de caracteristicile acesteia. Daca afacerea dumneavostra se desfasoara intr-o anumita locatie, adica nu este nevoie sa mutati casa de marcat, atunci veti avea nevoie de o casa de marcat stationara, dar daca este vorba despre o afacerea care presupune deplasare, atunci in mod cert, va trebuie o casa de marcat portabila. Este important si numarul de clienti pe care ii aveti intr-o zi. Daca aveti mai putin de 40 de clienti puteti opta pentru o casa de marcat prevazuta cu jurnal electronic, dar daca aveti mai multi, cel ma bine este sa alegeti una cu jurnal tip rola tiparita.

Trebuie sa aveti in vedere si conecatrea dispozitivelor periferice, de genul cantarelor electronice, cititoarelor de coduri de bare, iar pentru aceasta, casa de marcat trebuie sa aiba interfetele necesare, dar si driverele aferente, care pot fi sau nu incluse in pret.

Alte aspecte de care ar trebui sa tineti cont in momentul in care alegeti o casa de marcat sunt legate de modelul imprimantei, adica daca este un matriceala sau una termica-silentioasa, cu ce viteza poate sa imprime, ce numar de carcatere foloseste pentru a descrie articolul, cate articole pot fi programabile, cate departamente are si daca este compatibila cu programul de vanzare si gestiune pe care il aveti.

Dupa ce v-ati hotarat care este modelul potrivit pentru afacerea dumneavostra, va trebui sa o fiscalizati si sa o programati conform prevederilor legale in vigoare, iar daca aveti angajati, este nevoie sa ii instruiti, astfel incat sa stie sa o foloseasca foarte bine indiferent de caz.

Pentru a va fiscaliza casa de marcat este nevoie sa obtineti un Certificat cu numarul de ordine dat de Directia Generala a Finantelor Publice a judetului pe raza caruia urmeaza sa functioneze casa de marcat. Trebuie sa aveti in vedere acest lucru pentru ca daca firma dumneavoastra este dintr-un judet, dar comercializati produse in mai multe judete, veti avea nevoie de aprobare pentru fiecare casa de marcat de la judetul in care se afla punctul respectiv de desfacere sau magazinul, nu de la judetul in care se afla sediul firmei.

In general, garantia un case de marcat este de aproximativ 1 an, fapt pentru care va trebui sa incheiati un contract de service, inainte sa aiba loc expirarea garantiei, astfel incat sa fiti asigurat ca in cazul in care casa dumneavostra de marcat nu va mai functiona normal, exista cineva care se va deplasa imediat la sediul magazinului si va remedia defectiunea in cel mai scurt timp. Printre avantajele oferite de acest service se numara: consultanta telefonica, remedirea defectiunilor aparute pe timpul utilizarii, aprovizionarea cu consumabile, etc.

Tehnologie